Probijen i treći rok za završetak gradnje ceste na prevoju Karaula

Nakon što je Vlada FBiH na sjednici održanoj sredinom septembra ove godine već drugi put odobrila produženje roka za završetak radova na dionici magistralne ceste M18 “Kladanj – Podpaklenik”, na prevoju Karaula, probijen je i posljednji postavljeni rok. 

Podsjećamo, početkom augusta 2019. godine, kompaniji Hering d.o.o. Široki Brijeg, odobren je produžetak roka za završetak gradnje ove dionice, a planirani završetak radova je tada pomjeren za kraj septembra. Međutim, nakon što gradnja nije završena ni do kraja septembra, Vlada FBiH odobrila je novi rok, ovog puta do kraja oktobra. 

U zvaničnom izvještaju nakon sjednice Vlade FBiH održane u septembru, navedeno je da je “izvođač radova predložio novo produženje roka za dovršenje radova do 30.9.2019 godine i dostavio prijedlog revidiranog Dinamičkog plana kojim je dovršenje radova predviđeno do tog roka”. Također je navedeno i da je “inžinjer koji je pregledao taj prijedlog procijenio da i pored utvrđenog povećanja aktivnosti na provedbi ugovora, predloženi rok neće biti dovoljan za završetak radova, te smatra da je realni rok do 31.10.2019. godine.

Uzimajući u obzir teškoće nastale uslijed pokretanja zemljanog pokrivača u kišnom razdoblju, investitor suglasan da odobri produženje roka za dovršetak svih radova do 31.10.2019. godine.”

Ured za informisanje Vlade FBiH, 12.09.2019.

Međutim, prema informacijama iz JP Ceste FBiH koje su prenijeli mediji, probijen je i posljednji postavljeni rok, a prema najavama iz ove kompanije završetak radova može se očekivati krajem novembra ove godine. Prema njihovim riječima radovi su u završnoj fazi.

Betonski radovi na mostovima M13 i M14 su završeni, a trenutno se izvode završni radovi na izradi čeličnog dijela ograde. Na trasi su završeni asfalti, saobraćajna oprema i signalizacija, uz izuzetak dijela na kojem se nalazila privremena rampa. Trenutno se vrši uklanjanje privremene rampe koja je bila urađena u funkciji odvijanja prometa na prethodno izgrađenom dijelu. Potom će se pristupiti asfaltiranju preostalog dijela, okvirno 200 metara i spajanju cjelokupne trase u jednu cjelinu.”

JP “Autoceste FBiH”, 04.11.2019.

S obzirom da je prvobitni rok za završetak gradnje dionice magistralne ceste M18 na prevoju Karaula, postavljen za kraj jula ove godine produžen u tri navrata, Istinomjer će obećanje iz JP “Autoceste FBiH” i Vlade FBiH o završetku radova krajem oktobra, ocijeniti kao neispunjeno

(Istinomjer.ba)

 

Zakon o električnoj energiji RS nije usvojen “u najkraćem mogućem roku”

Prilikom podnošenja svog ekspozea pred poslanicima Narodne skupštine Republike Srpske (NSRS), premijer ovog entiteta,...

Sjednica Skupštine Elektroprijenosa BiH još uvijek na čekanju

Na sastanku održanom 26.12. 2019. godine kojem su prisustvovali entitetski premijeri, Fadil Novalić i Radovan Višković, te predsjedavajući Vijeća ministara BiH, Zoran Tegeltija, pored ostalog je...


Izrada nacrta plana za zaštitu kanjona rijeke Misoče nije završena do kraja 2019. godine

Na sastanku koji je ministrica okoliša i turizma u Vladi FBiH, Edita Đapo krajem juna mjeseca prošle godine održala sa ministrom prostornog uređenja, građenja i zaštite okoliša i ministrom komunalne...