Dosljedno

Dosljedan stav i pogrešna saznanja

Zakon o akcizama BiH usvojen je na prošlosedmičnoj maratonskoj sjednici PD PSBiH. Za usvajanje ovog Zakona glasala su 22 zastupnika, dok je 20 bilo protiv. Aleksandra Pandurević, za razliku od mnogih koji su glasali drugačije nego prethodna 4 puta, ostala je dosljedna svom stavu.

Predsjedavajuća Kluba poslanika SDS-a u Predstavničkom domu Parlamentarne skupštine BiH, proteklih mjeseci je tvrdila da ne postoji uslov koji bi natjerao poslanike SDS-a da podrže Zakon o akcizama, prvenstveno zbog uvjerenja da se novci prikupljeni po osnovu akciza “troše nenamjenski”.

Mi u BiH ne znamo kako su dosad trošena ta sredstva, ne znamo gdje je i kako potrošeno osam milijardi maraka.

(Aleksandra Pandurević, 27.09.2017.)

Ni nakon tzv. modifikacija Zakona o akcizama, odnosno Prijedloga Zakona o izmjenama i dopunama zakona o akcizama Aleksandra Pandurević nije promjenila mišljenje.

Ne postoji taj uslov, da mi glasamo za nešto što smo već četri puta ovdje rušili. Znači, ne postoji, nije se rodio taj.

(Aleksandra Pandurević, 15.11.2017.)

Nekoliko dana nakon iznošenja ovog kategoričnog stava, Pandurević je izjavila i da prema njenim “neformalnim saznanjima” iz Parlamenta BiH, i iz komunikacije s kolegama, modifikovani Prijedlog zakona o izmjenama i dopunama Zakona o akcizama, neće biti usvojen ni iz petog pokušaja te ponovila razloge zbog kojih se protivi ovom zakonu.

Uz kreditna sredstva izgrađeno je 97,8 kilometara autoputeva u RS, u FBiH oko 100 kilometara. Kada se urade kalkulacije, vidljivo je da su se autoputevi gradili od kredita, a ne od putarina.

(Aleksandra Pandurević, 27.11.2017.)

Zastupnica Pandurević, obzirom da je glasala shodno svojim ranijim izjavama, dobija ocjenu dosljedno. Međutim, saznanja su joj očito bila pogrešna, jer su neki zastupnici/ce promjenili mišljenje i stav i od Istinomjera su već ocjenjeni kao nedosljedni.

Usvajanjem izmjena i dopuna Zakona o akcizama ispunjen je i jedan od glavnih uslova MMF-a za nastavak realiziranja ugovora sa ovom fondom, a BiH stiče i pravo na korištenje pola milijarde KM kao članica Transportne zajednice. Za građane/ke BiH zakon znači povećanje cijena goriva te povećanje cijena cestarina.

 

(Istinomjer.ba)

Pitajte Istinomjer!