Gradonačelnik Zenice Fuad Kasumović je pred svoj prvi radni dan na novoj funkciji najavio da će se osjetiti značajne promjene u upravljanju Zenicom. Jedna od stvari koju je najavio je i uspostava besplatnog telefona preko kojeg će građani moći prijaviti nesavjesne službenike.
Svi službenici su tu radi građana, a ne radi sebe. Svaki građanin će preko besplatnog telefona moći prijaviti službenika, provest ćemo interne kontrole, a ja imam desetine hiljada ljudi na birou koji će ih moći zamijeniti. Onaj ko ne može ispunjavati obaveze, može se prijaviti na biro.
Fuad Kasumović, 10.11.2016.
Gotovo tri mjeseca nakon što je Kasumović obećao uvođenje besplatne telefonske linije putem koje bi građani mogli prijaviti nesavjesne službenike u Gradskoj administraciji, Istinomjer je kontaktirao kabinet gradonačelnika Zenice i dobio kratak odgovor da linija još uvijek nije uvedena.
Inače, procedura otvaranja besplatne linije u BH Telecomu je vrlo jednostavna. Zahtjev se podnosi putem besplatne telefonske linije 1444 i, kako su za Istinomjer rekli kada smo ih kontaktirali, traje 7 do 10 dana.
S obzirom da ni nakon tri mjeseca gradonačelnik Zenice nije inicirao da se besplatna linija za žalbe građana osposobi, njegovo obećanje ocjenjujemo kao neispunjeno.
(istinomjer.ba)