Analize

Kada će biti okončana rekonstrukcija Ulice Džemala Bijedića?

Krajem maja 2018. godine, tadašnji premijer Kantona Sarajevo (KS) Adem Zolj, ministar saobraćaja Muharem Fišo, zatim ovlašteni potpisnik Direkcije za ceste KS-a Emir Hota, te aktuelni načelnik Općine Novi Grad Semir Efendić potpisali su Sporazum o udruživanju finansijskih sredstava za realizaciju Projekta rekonstrukcije, sanacije i proširenja Ulice Džemala Bijedića u dužini od 2.300 metara.

Foto: Istinomjer

Kako je tada navedeno, za realizaciju ovog projekta potrebno je bilo obezbijediti sredstva u iznosu od 6.500.000 KM, a tadašnji ministar saobraćaja KS-a Muharem Fišo potvrdio je da je, u skladu s ugovorom, planirani rok sanacije ovog dijela Ulice Džemala Bijedića tri godine:

Sredstva će se planirati u bužetima naredne tri godine, koliki je ustvari rok za okončanje sanacije ove važne gradske saobraćajnice.

Muharem Fišo, 23. 5. 2018.

Da je realizacija ovoga projekta jedno od najvažnijih rješenja pitanja saobraćajnih gužvi koje su zadnjih godina u Sarajevu sve izraženije, naglasio je nakon potpisivanja načelnik Efendić, te dodao:

U isto vrijeme, ova ulica se trenutno nalazi u lošem stanju sa oštećenim kolovozom, jer nije rekonstruirana nikada od agresije na BiH pa do danas. Uz njenu rekonstrukciju, bit će izvedeno i njeno proširenje, gdje god to bude moguće, kako bi se njen kapacitet značajno povećao.

Semir Efendić, 23. 5. 2018.

Sami radovi počeli su skoro godinu i pol nakon što je ugovor potpisan, što je potvrđeno 23. 10. 2019. godine, nakon potpisivanja prvog pojedinačnog ugovora za izvođenje radova u vrijednosti od 2,2 miliona konvertibilnih maraka.

Pomenuti ugovor ispred Općine Novi Grad Sarajevo potpisao je načelnik Efendić, dok je ispred Euro-Asfalta to učinio direktor ove firme Hamed Ramić.

Kako je tom prilikom navedeno, ”ovaj ugovor podrazumijeva rekonstrukciju i proširenje prvih 900 metara ceste od 9. transverzale, odnosno od firme Energoinvest TDS d.d. do raskrsnice kod firme GRAS”, dok je rok za izvođenje radova predviđenih prvom fazom šest mjeseci.

Saobraćajnica ima dvije kolovozne trake, planirano je da se ona proširi na četiri kolovozne trake, tako da se njen kapacitet uvećava za sto posto. Sa ovim ugovorom stiču se preduslovi da se započne rekonstrukcija.

Semir Efendić, 23. 10. 2019.

Međutim, kako se Istinomjer uvjerio 28. 6. 2021. godine, i pored najava iz maja 2018. godine, tri godine poslije, radovi na rekonstrukciji Ulice Džemala Bijedića još uvijek nisu okončani.

Podsjećamo, radovi su počeli 4. 11. 2019. godine, o čemu je javnost svojevremeno obaviještena i putem zvanične stranice Općine Novi Grad.

U martu 2020. godine radila se zamjena podzemnih instalacija i proširenje same saobraćajnice, kako bi početkom predstojeće građevinske sezone sve bilo spremno za asfaltiranje prvih 900 metara saobraćajnice u novom profilu s četiri kolovozne trake.

Kako je navedeno u prilogu sajta Sarajevo Construction 16. 6. 2020. godine, zamjena podzemnih instalacija i proširenje same saobraćajnice tada su bili u poodmakloj fazi, a uz navedenu saobraćajnicu bila je u toku izgradnja velikog poslovnog objekta koji se prostire na 44.584 kvadratna metra, od kojih je 17.400 predviđeno za vanjski parking s 294 mjesta, zelenu površinu i saobraćajnicu ispred objekta.

U međuvremenu, 11. 9. 2020. godine, veliki poslovni objekat, tačnije novi Bingo centar, otvoren je u općini Novi Grad, dok rekonstrukcija Ulice Džemala Bijedića ispred navedenog objekta i dalje traje.

(Istinomjer.ba)

Pitajte Istinomjer!