Partije: Vlada Kantona Sarajevo (SDA, SBB, DF) | Oblasti: Ekonomija
I Transverzala – kontinuirane aktivnosti na realizaciji projekta
I Transevrzale od Južne longitudinale do spoja sa auto-putem „Koridor Vc“.Ovo podrazumijeva sljedeće aktivnosti: ubrzavanje svih procesa bitnih za realizaciju projekta, koordinacija i uvezivanje lokalne samouprave za realizaciju projekta i paralelni rad na izradi urbanističkog rješenja dodirnih parcela koridora I Trasverzale od ul. Kranjčevićeva do tunela „Kobilja Glava“. (…) Nastavak izgradnje 1. dijela – I faze I transverzale, a koju je počela Vlada KS u periodu 2015 – 2018.poddionica: Rondo Bare – Tunel Kobilja Glava. Za Dionicu II (Bare – Tunel Kobilja Glava – Hotonj), poddionica: Tunel Kobilja Glava. Priprema tenderske dokumentacije za izgradnju tunela. A u međuvremenu rješavanje ostatka imovinsko – pravnih odnosa na ulazu i izlazu tunela, te ishodovanje neophodnih dozvola na trasi uz saradnju sa Zavodom za izgradnju KS i Općinama. Poddionica raskrsnica I transverzale i sjeverne longitudinale – El Tarik pumpe, rješavanje imovinsko pravnih odnosa, priprema dokumentacije i raspisivanje tendera za izbor izvođača radova.Nastavak rješavanja imovinsko pravnih odnosa na ostatku trase I transverzala, a koje nisu riješene, kao i priprema potrebne tehničke dokumentacije, te rješavanje servisnih saobraćajnica.
Za projekat izgradnje I i IX transverzale rebalansom Budžeta za 2020. izdvojeno je 20.158.300 KM. Iz budžeta će biti izdvojeno 600.000 KM, dok će 19.558.300 KM biti finansirano kreditom EBRD-a.
Sredinom aprila, započelo je uklanjanje preostalih objekata na dionici Prve transferzale u blizini bivšeg depoa preduzeća GRAS za minibuski saobraćaj. Rušenje kuća na raskrsnici ulica Kranjčevićeva, Halida Kajtaza i Put života započelo je 12. maja 2020. godine, kada je ministar saobraćaja KS, Adi Kalem najavio i skoro raspisivanje javnog poziva za izgradnju tunela “Kobilja glava”.
Kao što smo obećali i na samoj sjednici inauguracije, prvi prioriteti su nam Prva transferzala i južna longitudinala. Kao što vidite dešavaju se određene aktivnosti. Mi ćemo nastojati maksimalno da guramo, da krenemo u realizaciju ovog projekta. U toku ove godine nas očekuje i raspisivanje tendera za tunel Kobilja glava. Odabrali smo konsultanta. Za nekih mjesec do mjesec i pol dana očekujemo raspisivanje tendera, obzirom da se treba izvršiti ratifikacija na Vijeću ministara.
Direkcija za puteve Kantona Sarajevo raspisala jejavni poziv 5. juna 2020. godine za odabir izvođača radova za izgradnju Prve transverzale i to na dionici od Mašinske škole do ulice Braće Begića. Sa odabranim izvođačem će biti potpisan Okvirni sporazum za period od četiri godine.
Kako se navodi u saopštenju Vlade KS, na koordinacionom sastanku predstavnika nadležnih institucija u vezi sa izgradnjom Prve transverzale održanom 23. jula, ministar saobraćaja Adi Kalem, informisao je prisutne kako je zatvoren javni poziv za izbor izvođača radova na pomenutoj dionici. Nakon evaluacije od sedam dana i žalbenog roka od 15 dana, biti će poznat izvođač radova.
Krajem oktobra počeli su radovi na izgradnji prve dionice Prve transverzale između raskrsnica ulice Halida Kajtaza sa Kranjčevićevom ulicom i sa Tešanjskom ulicom.
Kako je navedeno nakon koordinacijskog sastanku predstavnika nadležnih institucija Kantona, Grada i općina održanom 18. novembra, imovina koja je bila uknjižena na Općinu Centar prenesena u vlasništvo Kantona Sarajevo. Kako je navedeno u saopštenju, tim su otkočeni procesi za izdavanje građevinskih dozvola za dionicu I transverzale od Tešanjske do ulice Braće Begić, te izbjegnuti svi eventualni upravni postupci i sporovi koji bi usporili već započete procese na ovoj dionici.
Ukoliko imate dodatne informacije o ispunjenju ovog obećanja,
pošaljite ih timu Istinomjera i mi ćemo ih, nakon provjere,
uključiti u konačnu ocjenu ovog obećanja. Putem ove forme
možete nam poslati i dokumente, fotografije ili video-snimke
koji se odnose na ispunjenje ovog obećanja.