Neispunjeno
Uncategorized

Prevoz nafte željeznicom i kontrola rada pumpi do kraja 2008. godine

Desnica Radivojević

Desnica Radivojević, ministar trgovine u Vladi FBiH govori o povećanju obima prevoza nafte željeznicom:

NN: Kada će početi prevoz nafte i naftnih derivata našom željeznicom, čime bi se uspostavila veća kontrola i eliminisalo sivo tržište?
RADIVOJEVIĆ: Pokrenuo sam rješavanje tog pitanja. Tražili smo da se vozi barem 50 odsto željeznicom, vidjećemo. Prva stvar je potpuna kontrola od uvoza do crpki, kojih je blizu 500 u FBiH. Moramo ih softverski povezati, ugraditi mjerne uređaje, u Poreskoj upravi i Ministartsvu pratiti količinu od uvoza, koliko je uskladišteno, svakodnevnu potrošnju, kao i kontrolu kvaliteta goriva. Tako ćemo moći pratiti i prijavljivanje povećanja i smanjenja cijena, što do sada nije bio slučaj.

NN: Kada će to zaživjeti, da li do kraja godine?
RADIVOJEVIĆ: Sto posto. Imaćemo velikih problema sa lobijima i tu moramo naći rješenje u interesu naših građana.

(Nezavisne novine, 18. 1. 2008.)

Komentar:

Narcis Džumhur (bivši direktor ŽFBiH) ističe da je osnovni razlog gubitka neadekvatno finansiranje željezničke infrastrukture.
Vlada samo konstatira i učestvuje u nagomilavanju dugova i propadanju kompanije.
Da je to tako, najbolje govori podatak da su revizori zabilježili višak od čak 185 vagona (većina je za prevoz nafte), koji nisu knjigovodstveno evidentirani.
Godinama se nalaze na sporednim kolosjecima. Menadžment je to tek tako pustio. Umjesto da su popisivali i u funkciju stavljali vagone, direktori su obilazili probrane tehnošopove i kupovali po enormno visokim cijenama mobitele od skoro 1.900 KM.
U Vladi su i to samo konstatovali.

(Dnevnik FTV, 23. 8. 2010.)

Pitajte Istinomjer!