Unapređenje komunikacije otežane zagušenjem telefonskih linija između zdravstvenih ustanova i pacijenata/pacijentica.
Unapređenje komunikacije sa pacijentima
Partije: Vlada Kantona Sarajevo (NS, NiP, SDP) | Oblasti: Zdravstvo
Obrazloženje
Obećanje je ispunjeno u prvoj godini mandata Vlade KS.
Izvor: Principi i mjere djelovanja Vlade Kantona Sarajevo 2021-2022.
Početkom marta 2021. godine uspostavljen je COVID pozivni centar koji omogućava građanima Kantona Sarajevo koji sumnjaju da su zaraženi koronavirusom direktan kontakt sa ljekarima koji će im po potrebi dati uputstva o narednim koracima u liječenju novog koronavirusa. Tom prilikom, ministar Vranić je poručio kako su otvaranjem ovog centra pacijenti dobili mogućnost da odmah dobiju adekvatan odgovor od ljekara.
Ministarstvo zdravstva i Vlada KS su opredjeljeni da počnu mijenjati urušeni zdravstveni sistem. Novi menadžment je na zahtjev ministarstva već u roku pet dana obezbijedio COVID pozivni centar za pacijente iako smo na njega čekali duži period. Pacijenti su sada u mogućnosti dobiti odmah adekvatan odgovor od ljekara.
Haris Vranić, 6.3.2021.
Sredinom marta 2021. godine Javna ustanova Dom zdravlja KS u saradnji sa Kriznom štabom KS je uspostavila Call centar za psihološku pomoć za sve građane koji u teškim uslovima pandemije COVID-19 imaju potrebu za ovom vrstom zdravstvene usluge. Kako je navedeno iz JU Dom zdravlja KS psihološku pomoć putem telefona pružaju stručnjaci iz Centra za mentalno zdravlje JU Dom zdravlja KS.
Ukoliko imate dodatne informacije o ispunjenju ovog obećanja, pošaljite ih timu Istinomjera i mi ćemo ih, nakon provjere, uključiti u konačnu ocjenu ovog obećanja. Putem ove forme možete nam poslati i dokumente, fotografije ili video-snimke koji se odnose na ispunjenje ovog obećanja.