Zalagat ćemo se da više nikada ne čekate u redovima za usluge koje trebate dobiti od općinske administracije.
Bez čekanja u redovima
Opštine: Novo Sarajevo
Obrazloženje
Ciljevi obećanja tokom mandata ostvareni su u značajnoj mjeri.
Izvor: Hasan Tanović program
Iz Općine Novo Sarajevo su u 2021. godini za Istinomjer kazali da zbog situacije sa COVID 19 kako se ne bi stvarali redovi ispred Centra za pružanje usluga građanima otvoreni su posebni šalteri.
Iz Općine Novo Sarajevo su krajem 2022. godine, 2023. godine i krajem avgusta 2024. godine za Istinomjer kazali da su u Centru za pružanje usluga građanima prošireni kapaciteti rada šaltera, kao i u Matičnom uredu. U Centru za pružanje usluga građanima prošireni su kapaciteti rada šaltera, kao i u Matičnom uredu. U odgovoru Općine dostavljenog krajem avgusta 2024. godine Istinomjeru iz Općine su naveli da je planirana nabavka redomata i posebnog uređaja za štampanje svih obrazaca na jednom mjestu.
Od 2023. godine, prijem podnesaka se ne vrši na šalterima gdje se i ovjeravaju dokumenti, odnosno formirana je zasebna prostorija u Centru za pružanje usluga, kako bi se izbjegle gužve u šalter sali. Ranije je otvorena i kancelarija za rad sa privrednicima, odnosno prostor za ovjeru dokumenata i prijem podnesaka iz ove oblasti. Pored toga, na web stranici Općine 2023. godine objavljen je E-registar koji sadrži sve podatke i potrebne obrasce na jednom mjestu, a koji su potrebni za rješavanje administrativnih postupaka. Kako je u 2023. godini bila planirana nabavka redomata, kao i dijela opreme preko UNDP za digitalno slanje zahtjeva i arhiviranje, pokrenuta je javna nabavka na koju je upućena žalba, te je pomenuti proces obustavljen.
Općina Novo Sarajevo je u cilju unapređenja pružanja usluga građanima izradila i pustila u rad E-registar koji sadrži sve potrebne informacije za pokretanje i vođenje administrativnih postupaka koji se provode u Općini Novo Sarajevo, saopćeno je 24. januara 2024. godine iz Općine.
Iz Općine Novo Sarajevo 21. juna 2024. godine saopćeno je da je izvršen recertifikacijski audit s ciljem provjere funkcionisanja i unapređivanja sistema kvaliteta ISO 9001:2015. Auditorski tim, izdvojio je uspostavu eRegistra koji sadrži sve potrebne informacije za pokretanje i vođenje administrativnih postupaka kao i pristup platformi E-peticija s ciljem jačanja građanskog uticaja na proces donošenja odluka na lokalnom nivou.
U Centru za pružanje usluga građanima prošireni su kapaciteti rada šaltera, kao i u Matičnom uredu. Nadležna služba će pokrenuti nabavku redomata i posebnog uređaja za štampanje svih obrazaca na jednom mjestu.
Ukoliko imate dodatne informacije o ispunjenju ovog obećanja, pošaljite ih timu Istinomjera i mi ćemo ih, nakon provjere, uključiti u konačnu ocjenu ovog obećanja. Putem ove forme možete nam poslati i dokumente, fotografije ili video-snimke koji se odnose na ispunjenje ovog obećanja.