Neispunjeno

Prolongiran rok za izgradnju putnog prijevoja Karaula

Radovi treće, posljednje faze na izgradnji putnog prijevoja Karaula, dionica Kladanj – Podpaklenik, u okviru koje je predviđena gradnja dodatnog dijela trase ukupne dužine 1.506 metara te gradnja mostova dužine 280 i 120 metara, nije okončana u ranije najavljenom roku.

Kompletiranjem treće faze ukupna dionica dobiva svoj značaj i dobiva se cjelina ukupne dužine 4,5 kilometara moderne saobraćajnica koja će imati tri trake, od kojih je jedna predviđena za kretanje sporih vozila.

Ljubo Pravdić, direktor JP Ceste FBiH, 06.06.2019.

Podsjećamo, radovi posljednje faze čija je vrijednost oko deset miliona KM, i koje izvode domaće kompanije ŽGP i “Euroasfalt“ iz Sarajeva započeli su početkom juna ove godine i trebali su biti završeni do 31. jula ove godine.

Radovi treće faze na dionici Kladanj – Podpaklenik na prevoju Karaula su u finalnoj fazi, a planirani završetak radova je 31. jula 2019.

JP Ceste FBiH, 01.06.2019.

Međutim, kako je nedavno saopćeno iz ovog preduzeća “izvođaču je odobren produžetak roka” te je “planirani završetak radova kraj septembra”.

Radovi treće faze podrazumijevaju izgradnju trase ukupne dužine L= 1.506 m (1,5 km) i izgradnju mostova M13 (L= 280 m) i mosta M14 (L= 120 m). Betonski radovi na mostovima M13 M14 su završeni. Trenutno se radi na izradi hidroizolacije na mostovima. Iskopi na trasi su završeni i radi se na izradi gornjeg stroja kolovozne konstrukcije – drenaže, tamponi, rigoli, nakon čega će se pristupiti asfaltiranju.

JP Ceste FBiH, 04.08.2019.

Shodno navedenom, JP Ceste FBiH na čelu sa direktorom Ljubom Pravdićem od Istinomjera dobijaju ocjenu neispunjeno te ćemo pratiti da li će radovi na izgradnji putnog prijevoja Karaula biti okončani u skladu sa najavljenim novim rokom, odnosno do kraja septembra.

 

(Istinomjer.ba)

Pitajte Istinomjer!