Uspjesi i pragmatičnost će biti nagrađivani (što ne znači da neće biti kazni za one druge). Javne ustanove Grada moraju biti efikasnije i bliže privredniku i građaninu na usluzi, i uvešćemo Knjigu utisaka o radnicima Gradske uprave i javnih ustanova, gdje će građani ostavljati pisane poruke.
Ispunjeno
Uvesti “Knjigu utisaka” o radnicima Gradske uprave i javnih ustanova
Opštine: Trebinje
Obrazloženje
U drugoj godini mandata zabilježene su aktivnosti na ispunjavanju ovog obećanja.
Izvor: Platforma za lokalne izbore 2016. godine
U Centru za usluge građanima postoji sanduče za mišljenja, pitužbe i sve sugestije o radu Gradske uprave i javnih ustanova.
Također, putem zvanične veb stranice Grada Trebinja, koja je redizajnirana tokom mandata gradonačelnika Mirka Ćurića, građani mogu dostavljati pritužbe i postavljati pitanja upravi grada.
Ukoliko imate dodatne informacije o ispunjenju ovog obećanja, pošaljite ih timu Istinomjera i mi ćemo ih, nakon provjere, uključiti u konačnu ocjenu ovog obećanja. Putem ove forme možete nam poslati i dokumente, fotografije ili video-snimke koji se odnose na ispunjenje ovog obećanja.