Djelimično ispunjeno

Unaprijeđenje usluga Gradske uprave

Opštine: Trebinje

Vidljivo je da je gradski budžet zarobljen stavkom bruto ličnim izdacima i to predstavlja veliki problem za realizaciju razvojnih projekata. Dotacije za isplatu socijalnih davanja i plate su za sada dolazile od prodate imovine. Nezamislivo je gdje su potrošena četiri budžeta i novac od prodate imovine u iznosu oko 110 miliona KM. Neko je dobijao nezarađenu platu za ovo (čak 3900 KM). Grad Trebinje nije proizvođač, već potrošač narodnog novca. Kontrolni organi ne funkcionišu pa je tako za sada ostao nezapažen negativan revizorski izvještaj za korištenje sredstva budžeta Grada Trebinja za 2014 godinu. Naš cilj je upotrijebiti zaposlene radnike, izvršiti njihovo ocjenjivanje i na taj način doći do maksimalne usluge prema građanima Trebinja. Sva odjeljenja će imati timove i odgovorne osobe za detektovane probleme i moraju biti na usluzi i rješavati probleme, a ne prenositi ih na nekoga drugog.

Obrazloženje

U toku mandata gradonačelnika Mirka Ćurića ciljevi datog obećanja su djelimično ostvareni.

Izvor: Platforma za lokalne izbore 2016. godine

U zgradi trebinjske Gradske uprave 9. oktobra ove godine postavljen je interaktivni panel na dodir koji će omogućiti brže i efikasnije povezivanje građana i Gradske uprave, te dobijanje informacija o njenom radu.

Riječ je o interaktivnom panelu koji je nabavljen u okviru projekta Regionalnog programa lokalne demokratije na Zapadnom Balkanu /ReLOaD/ koji finansira Evropska unija /EU/, a implementira Razvojni program Ujedinjenih nacija /UNDP/. Građani će na panelu imati mogućnost da dođu do informacija iz više oblasti među kojima su i gradske aktuelnosti, javni pozivi, civilno društvo, važni dokumenti, međunarodni programi, ankete.

Grad Trebinje, Saopćenje, 9. oktobar 2020.

Panel je spojen na internet mrežu i građanima će biti dostupan u toku radnog vremena Gradske uprave.

Tokom mandata gradonačelnika Ćurića modernizovana je zvanična web stranica Grada Trebinja s posebnim akcentom na rubriku “pitajte gradonačelnika”.

Kada je u pitanju reorganizacija uslova rada, Odlukom o visini plata funkcionera utvrđena je plata gradonačelnika za 35% umanjena je u odnosu na onu koja bi bila obračunata prema Odluci koja je važila u ranijem periodu.

Centar za usluge građanima sada radi u cjelodnevnom periodu od 7:30 do 20 časova.

Tokom 2019. godine afirmisana je i web platforma e uprava kao “uslužni servis Grada Trebinja” putem kojeg građaani mogu provjeriti da li su upisani u matične knjige rođenih, vjenčanih, umrlih i u knjigu državljana, postaviti pitanje administraciji, ili preuzeti elektronske formulare Grada Trebinja.

 

Ukoliko imate dodatne informacije o ispunjenju ovog obećanja, pošaljite ih timu Istinomjera i mi ćemo ih, nakon provjere, uključiti u konačnu ocjenu ovog obećanja. Putem ove forme možete nam poslati i dokumente, fotografije ili video-snimke koji se odnose na ispunjenje ovog obećanja.


    Pitajte Istinomjer!