Gradska uprava – Ubrzati rad na predmetima – skratiti lokalne procedure i izmjene zakona
Ubrzanje procedura
Opštine: Banja Luka
Obrazloženje
U toku mandata gradonačelnika Igora Radojičića obećanje je ispunjeno u mjeri koja je zanemariva za njegove ciljeve.
Izvor: Program "Banja Luka 2025”
Izmjene zakona nisu u nadležnosti gradske uprave, te je ovaj dio obećanja nemoguće ocijeniti.
Skupština grada Banja Luka je, na prijedlog gradonačelnika, u julu 2017. usvojila Odluku o izmjeni i dopuni Odluke o gradskim administrativnim taksama, kojom je ukinuta administrativna taksa na otvaranje prve preduzetničke radnje.
Krajem jula 2017. gradonačelnik je donio odluku o usvajanju preporuka za poboljšanje procedure rješavanja administrativnih postupaka koje provodi Gradska uprava (ukupno njih 180). Kako je navedeno u saopštenju izdatom tim povodom, preporuke su direktan rezultat provođenja projekta. Izmjene uključuju sniženje cijena taksi i naknada za provođenje administrativnih postupaka pred službama Gradske uprave, te skraćivanje rokova za rješavanje podnesenih zahtjeva.
Druga godina mandata: Kroz projekat „Life“ u saradnji sa Britanskom ambasadom – popisane i su i analizirane sve administrativne procedure. Svi obrasci objavljeni su na sajtu grada, a izvršena je dubinska analiza svih administrativnh postupaka gradske uprave, te date preporuke za pojednostavljenje procedura i izmjena administratvnih propisa.
Ukoliko imate dodatne informacije o ispunjenju ovog obećanja, pošaljite ih timu Istinomjera i mi ćemo ih, nakon provjere, uključiti u konačnu ocjenu ovog obećanja. Putem ove forme možete nam poslati i dokumente, fotografije ili video-snimke koji se odnose na ispunjenje ovog obećanja.