Turizam i ugostiteljstvo – Konstantno planiranje, organizovanje, održavanje i promovisanje sadržaja za turiste (od postojećih – objekata do zabavnih sadržaja)
Turistički sadržaji
Opštine: Banja Luka
Obrazloženje
U toku mandata gradonačelnika Igora Radojičića ciljevi datog obećanja su djelimično ostvareni.
Izvor: Program "Banja Luka 2025”
Iz gradske uprave je za Istinomjer pojašnjeno na koje je sve načine vršena promocija Turističke organizacija Banja Luka putem društvenih mreža:
– Simply AdoraBLe Banjaluka, stranica koje je kreirana u sklopu istoimene kampanje koja je započela u julu mjesecu 2017. godine. Putem ove stranice rađena je kampanja za tržišta Slovenije, Hrvatske, Srbije i BiH. Kampanjom su promovisani avanturistički, manifestacioni i zdravstveni turizam.
– Turistički video spot koji je premijerno prikazan na Međunarodnoj Konferenciji turizma i investicija Banja Luka 2018 , a zatim dsitribuiran putem intrenet i TV kanala.
U 2019. godini promotivni video je distribuisan putem CD-ova.
Cilj nastupa na sajmovima je promocija i prezentacija turističke ponude Banjaluke, posebno prema organizatorima putovanja kako bi se uspostavile poslovne veze i organizovano radilo na prilivu turista u naš grad. S obzirom na dosadašnja iskustva i evaluacije nastupa na sajmovima i manifestacijama u zemlji i inostranstvu, kao i finansijskim mogućnostima, TOBL je, u 2019. godini, nastupio na sljedećim sajmovima, saopćeno je za Istinomjer iz Gradske uprave Banja Luke.
Sajam turizma u Utrehtu, Sajam turizma „Natour Alpe-Adria“ u Ljubljani, 41. Međunarodni sajmu turizma u Beograd, Međunarodni sajam turizma u Zagrebu „Place2go“, Fitnes festu 2019. ,Međunarodnom sajmu turizma Banja Luka 2019., Međunarodni sajam turizma Incontri TTG Rimini 2019., kao i nekoliko manjih lokalnih sajmova.
Turistička organizacija Grada Banja Luka je obezbjedila turističko-promotivni materijal i za ostale sajmove na kojima je učestvovala Turistička organizacija Republike Srpske kao što su Međunarodni sajam turizma u Minhenu i Beogradski MANIFEST 2019,
Od 2017. godine uveden je i koncept kalendara turističkih manifestacija koji je realizovalo Odjeljenje za kulturu, turizam i socijalnu politiku. Zainteresovni subjekti se prijavljuju sa svojim projektima u oblasti turizma, a do sada je finansijski podržano 10 turističkih manifestacija koje su upotpunile turistički sadržaj u gradu Banja Luka.
Ukoliko imate dodatne informacije o ispunjenju ovog obećanja, pošaljite ih timu Istinomjera i mi ćemo ih, nakon provjere, uključiti u konačnu ocjenu ovog obećanja. Putem ove forme možete nam poslati i dokumente, fotografije ili video-snimke koji se odnose na ispunjenje ovog obećanja.