Rekonstrukcija i izgradnja lokalnih saobraćajnica
“Nedavno sam obilazio i Petrićevac i Paprikovac i znam da je primarno pitanje na Petrićevcu… tamo su dvije glavne saobraćajnice (Petrićevac-Paprikovac, ulica Jovice Savinovića) u lošem stanju i ulica Kralja Aleksandra, i to će biti prioriteti. Djelimično je sa tim ulicama vezano i pitanje kanalizacije.”
Ispunjeno većim dijelom: U toku mandata gradonačelnika Igora Radojičića obećanje je ispunjeno u mjeri koja je značajna za njegove ciljeve.
Tokom druge godine mandata urađena je analiza izgradnje saobraćajnice od Karađorđeve ulice do UKC Banja Luka (preko voćnjaka “Agroprometa”).
Uporedo sa nastavkom izgradnje puta prema Motikama, 30. oktobra 2019. godine počela je sanacija Banijske ulice na Petrićevcu, nakon što je pretrpjela značajna oštećenja zbog preusmjeravanja saobraćaja na ovaj pravac, a krajem 2019. godine i Kupreška ulica na Petrićevcu je dobila novi izgled nakon što je izvršena rekonstrukcija koja je uključila i izgradnju novog vodovoda i kanalizacije.
Radovi na izgradnji 1,2 kilometra saobraćajnice otvoreni su krajem marta 2019. godine, u okviru investicionog ciklusa “Banja Luka se gradi”. Gradi se moderna saobraćajnica širine šest metara, sa obostranim trotoarima, fekalnom i oborinskom kanalizacijom, novim vodovodom i javnom rasvjetom.
Grad Banja Luka, Saopćenje, 30. oktobar 2019.
Sredinom decembra 2019. godine javnost je obaviještena da su “radovi na izgradnji nove saobraćajnice na Petrićevcu, na pravcu prema Motikama, ušli su u završnu fazu”, te da je “na prvih 900 metara izgrađena kompletna infrastruktura i postavljen završni sloj asfalta, dok se na preostalih 300 metara radi na izgradnji novog vodovoda”.
U januaru 2020. godine novoizgrađena dionica u Ulici kralja Aleksandra i Karađorđevića u dužini od 900 metara puštena je u promet, a tom prilikom je najavljeno da će preostalih 200 metara saobraćajnice biti asfaltirano “čim vremenske prilike dozvole”.
Praktično možemo govoriti o novoj saobraćajnici, jer je urađen vodovod, oborinske i fekalne kanalizacije, izmještanje javne rasvjete, obostrani trotoari, te dva autobuska stajališta. Završena je većina dionice i odlučili smo da je pustimo u saobraćaj, a ostalo ćemo završiti čim vremenski uslovi to dozvole.
Igor Radojičić, 14. januar 2020.
S tim u vezi, početkom marta asfaltirana je i posljednja preostala dionica nove saobraćajnice na Petrićevcu, u pravcu Motika.
Radi se o posljednjoj dionici od 200 metara, a zajedno sa ranije urađenom trasom, izgrađeno je ukupno 1,1 kilometar puta za Motike, u vrijednosti od oko dva miliona KM. Juče u toku dana je obilježena horizontalna signalizaija, pješački prelazi i autobuska stajališta, tako da je uz sve probleme koji su pratili realizaciju ovog projekta, konačno završena gradnja ove dionice puta prema Motikama.
Načelnik Odjeljenja za saobraćaj i puteve, Slaviša Sandić, 09. mart 2020.
Krajem marta 2020. godine uspješno je okončana sanacija Ljevčanske ulice na Petrićevcu koja je “zbog preusmjeravanja saobraćaja tokom izvođenja radova na izgradnji puta u pravcu Motika, pretprpjela značajhna oštećenja”.
Nakon završetka radova na izgradnji Ulice Kralja Aleksandra I Karađorđevića izvršena je sanacija Ljevčanske ulice, koja je za vrijeme izvođenja radova služila kao obilaznica, te je usljed velikog saobraćajnog opterećenja u značajnoj mjeri oštećena. Izvršena je zamjena slabonosivog tla i ugradnja tampona, nakon čega je urađeno asfaltiranje saobraćajnice u punom putnom profilu, u ukupnoj dužini oko 600 metara. Radovi su izvedeni u okviru redovnog održavanja gradskih asfaltnih saobraćajnica, a vrijednost investicije iznosi oko 100.000 KM. Poslije sanacije Ljevčanske ulice, u ovom dijelu Petrićevca, ostalo nam je da saniramo Banijsku ulicu i to poslije izgradnje kanalizacije, kako smo to ranije dogovorili sa mještanima.
Saopćenje, Grad Banja Luka, 26. mart 2020.
Javnost je krajem maja obaviještena da je “poslije niza sastanaka sa mještanima Banijske ulice u vezi sa rekonstrukcijom ove ulice, Odjeljenje za komunalne poslove pripremilo tehničku dokumentaciju i krenulo sa pripremama za raspisivanje tendera za izgradnju kanalizacije”.
Kada je u pitanju “saobraćajnica koja će preko nekadašnjeg “Voćnjaka” povezati Lauš i Paprikovac”, krajem avgusta 2019. godine iz Gradske uprave Banja Luka saopćeno je da je izabran izvođač radova.
Nakon provedenog tendera, za izvođača ovog projekta izabrano je laktaško preduzeće “Niskogradnja”. U toku je žalbeni rok i ukoliko ne bude žalbi na izbor izvođača, gradnja nove saobraćajnice trebalo bi da započne već u septembru. Izgradnjom ove saobraćajnice očekuje se značajno rasterećenje Karađorđeve ulice, ali će biti mnogo bolja veza između Lauša, Parikovca i Petrićevca koji su do sada bili povezani samo preko Sanske ulice, koja je uska i strma.
Odjeljenja za saobraćaj i puteve Grada Banja Luka, 18. avgust 2019.
Kako su tada istakli iz Odjeljenja za saobraćaj i puteve, u pitanju je “jedan od najvećih, a zbog konfiguracije terena i najzahtjevnih, infrastrukturnih projekata u gradu koji bi trebalo da bude gotov do septembra 2020. godine”.
Iz Gradske uprave su naveli i da će se izgradnjom ove saobraćajnice značajno rasteretiti Karađorđeve ulica, te će biti “mnogo bolja veza između Lauša, Parikovca i Petrićevca koji su do sada bili povezani samo preko Sanske ulice, koja je uska i strma”, a kao još jedan od benifita koji će se dobiti realizacijom ovog projekta, navedena je mogućnost “pretvaranja sadašnjeg, zapuštenog voćnjaka u moderno naselje”.
S tim u vezi, krajem februara 2020. godine javnost je obaviještena da je betoniranje prvih nosača budućeg vijadukta na trasi novog puta između Lauša i Paprikovca, preko tzv. Voćnjaka počelo.
Kako je planirano, u narednih 12 dana trebali bi biti betonirani svi stubovi budućeg vijadukta, u dužini od oko 80 metara. Ovaj vijadukt gradi se zbog zahtjevne konfiguracije terena. U isto vrijeme, na drugoj strani gradilišta, iz pravca Lauša, radi se na polaganju pripadajuće kanalizacija od Crkvene ulice u pravcu buduće saobraćajnice. Do sada je izgrađeno oko 180 metara, a građevincima je preostalo da ugrade još 80.
Saopćenje, Grad Banja Luka, 25. februar 2020.
Sredinom juna 2020. godine iz Odjeljenja za saobraćaj i puteve saopćili su da “izgradnja nove poveznice Lauša i Paprikovca, vrijedna 2,7 miliona KM, napreduje odličnom dinamikom i u skladu je sa utvrđenim rokovima”.
Ovih dana, u okviru radova na izgradnji nove saobraćajnice preko nekadašnjeg „Voćnjaka“, završeno je postavljanje „tampona“ i počelo postavljanje ivičnjaka budućeg puta, dugog oko 800 metara. U okviru izgradnje ove saobraćajnice, izgrađen je i vodovod od crkve na Laušu pa sve do budućeg vijadukta, dok je od Sanske ulice, prema vijaduktu, urađena i kanalizacija. Istovremeno, na vijadukutu je završena ploča i sada se rade rubni vijenci. Nova, komunalna infrastruktura neophodna je jer se, izgradnjom ove saobraćajnice, otvara mogućnost pretvaranja sadašnjeg zapuštenog voćnjaka u moderno naselje sa svim potrebnim sadržajima. Osim kanalizacije biće izgrađena i vodovodna mreža i rasvjeta.
Saopćenje, Grad Banja Luka, 15. juni 2020.
Početkom jula 2020. godine saobraćajnica u Ulici Jovice Savinovića na Petrićevcu je asfaltirana.
Da izgradnja nove poveznice Lauša i Paprikovca, vrijedna 2,7 miliona KM, “ulazi u završnu fazu i uskoro će biti puštena u funkciju” potvrđeno je iz Gradske uprave Banje Luke sredinom avgusta 2020. godine.
U okviru radova na izgradnji nove saobraćajnice preko nekadašnjeg „Voćnjaka“, ovih dana biće postavljen završni sloj asfalta nakon čega će biti iscrtana i sva horizontalna signalizacija. U međuvremenu, uveliko se radi i na uklapanju nove saobraćajnice sa raskrsnicom Vida Simurdžića i Sanskom ulicom na Laušu i na drugom kraju sa Ulicom Jovana Raškovića na Paprikovcu, gdje će biti uskoro izgrađen i kružni tok. Pored kanalizacione i vodovodne mreže, uz novu saobraćajnicu, montirana je i nova rasvjeta. Izgradnja ove saobraćajnice je jedan od najvećih, a zbog konfiguracije terena, i najzahtjevnih infrastrukturnih projekata u gradu. Nova saobraćajnica duga je 800 metara, sa 80 metara dugim vijaduktom.
Saopćenje, Grad Banja Luka, 17. avgust 2020.
Iz Gradske uprave su istakli da je uporedo sa izgradnjom “Paralele“ u pripremi i nova linija javnog prevoza koja će saobraćati preko novoizgrađene saobraćajnice i tako spojiti više gradskih naselja sa Univerzitetskim kliničkim centrom.
Kako je i najavljeno, početkom septembra 2020. godine radovi na ovoj saobraćajnici uspješno su okončani. Iz Gradske uprave su istakli da je “izgradnja ove saobraćajnice jedan od najvećih, a zbog konfiguracije terena, i najzahtjevnih infrastrukturnih projekata u gradu”. Nova saobraćajnica duga je 800 metara, sa 80 metara dugim vijaduktom.
Izgradnja nove poveznice Lauša i Paprikovca, vrijedna je 2,7 miliona KM, a sredstva za izgradnju obezbijedila je Vlada RS. Na ukrštanju nove saobraćajnice sa Ulicom Jovana Raškovića na Paprikovcu, izgrađen je kružni tok. Uz kanalizacionu i vodovodnu mrežu, uz novu saobraćajnicu, montirana je i nova rasvjeta.
Saopćenje, Grad Banja Luka, 8. septembar 2020.
Ukoliko imate dodatne informacije o ispunjenju ovog obećanja,
pošaljite ih timu Istinomjera i mi ćemo ih, nakon provjere,
uključiti u konačnu ocjenu ovog obećanja. Putem ove forme
možete nam poslati i dokumente, fotografije ili video-snimke
koji se odnose na ispunjenje ovog obećanja.