Poticanje upotrebe željezničkih transportnih kapaciteta od strane privrednih subjekata, kako bi se smanjio cestovni prijevoz i rasteretili magistralni pravci.
Poticanje upotrebe željezničkih transportnih kapaciteta u privredi
Partije: NiP | Oblasti: Ekonomija
Obrazloženje
Tokom prve godine mandata 2022-2026 Vlade FBiH zabilježene su određene aktivnosti na realizaciji datog obećanja.
Izvor: Izborni program Narod i pravda
Željeznička pruga na dionici Podlugovi – Vareš Majdan (pruga Podlugovi – Droškovac) obnovljena je krajem 2023. godine i osposobljena za željeznički saobraćaj teretnih vozova kojim će ruda iz Vareša biti prevožena do luke u Pločama. Prugu su renovirali i osposobili za saobraćanje Adriatic Metals BH i Željeznice Federacije BiH.
U februaru 2024. godine iz Željeznica FBiH saopšteno je da je analizom ostvarenog obima rada ŽFBiH u 2023. godini evidentno došlo do pada privredne proizvodnje kompanija koje koriste usluge željezničkog prevoza u BiH, što je rezultiralo manjim brojem prevezenih tona roba. Poseban pad teretnog željezničkog saobraćaja i usluga uzrokovan je padom obima prevoza kod strateških partnera kao što su: JP Elektroprivreda BiH d.d za 395.000 tona, Arcelor Mittal d.o.o. Zenica za 156.000 tona, GIKIL d.o.o. Lukavac 72.000 tone itd.
Ukoliko imate dodatne informacije o ispunjenju ovog obećanja, pošaljite ih timu Istinomjera i mi ćemo ih, nakon provjere, uključiti u konačnu ocjenu ovog obećanja. Putem ove forme možete nam poslati i dokumente, fotografije ili video-snimke koji se odnose na ispunjenje ovog obećanja.