Uvoditi novitete, olakšice i nove servise u cilju poboljšanja usluga i administrativnih postupaka koji se odnose na izdavanje dozvola, uvjerenja, saglasnosti i ostalih akatana nivou općine.
Poboljšanje sistema pružanja usluga Općine
Opštine: Centar Sarajevo
Obrazloženje
Tokom mandata načelnika Općine Centar provođene su određene aktivnosti na ispunjavanju datog obećanja.
Izvor: Projekti i programski ciljevi Nedžada Ajnadžića
Općina Centar Sarajevo je od maja 2017. godine produžila radno vrijeme u šalter sali Matičnog ureda do 19 sati.
Općina Centar još od 2003. godine posjeduje certifikat ISO 9001 međunarodnog standarda kvaliteta za usluge koje općinske službe pružaju građanima u oblasti lokalne uprave, a u aprilu 2019. godine Općini je ponovno potvrđen dati certifikat.
U cilju povećanja efikasnosti i transparentnosti rada i kvalitetnijeg pružanja usluga građanima, uz primjenu modernih komunikacija i tehnologija, kako je navedeno na zvaničnoj web stranici, Općina Centar je uvela i elektronski informacioni sistem u rad Općinskog vijeća „e-vijeće“.
U julu 2019. godine Općina je provodila i program stručnog usavršavanja uposlenika Općine Centar u cilju kvalitetnijeg pružanja usluga građanima.
Kako je navedeno na web stranici Općine u sklopu projekta uvođenja elektronske uprave u Općini Centar, Služba za javne nabavke, zajedničke poslove i informatiku je realizovala niz aktivnosti, kao što su: uvođenje SMS servisa za građane koji putem mobilnih telefona mogu dobiti podatke o stanju njihovih zahtjeva koji se rješavaju u općinskim službama, zatim digitalizacija katastra, info kiosci, informativni bilteni…
Ukoliko imate dodatne informacije o ispunjenju ovog obećanja, pošaljite ih timu Istinomjera i mi ćemo ih, nakon provjere, uključiti u konačnu ocjenu ovog obećanja. Putem ove forme možete nam poslati i dokumente, fotografije ili video-snimke koji se odnose na ispunjenje ovog obećanja.