U progresu

Orijentiranje usluga ka građanima i poslovnim subjektima

Opštine: Travnik

Usluge orijentirane građanima i poslovnim subjektima („Putuju podaci, a ne građani“).

Izvor: Izborna platforma za prijevremene izbore za načelnika Općine Travnik

Tokom mandata načelnika Kenana Dautovića u Općini Travnik zabilježene su aktivnosti u smjeru poboljšanja pružanja administrativnih usluga građanima/kama. Među posljednjim, zabilježene su aktivnosti na unapređenju dokumentacije ISO standarda, a općinski načelnik je u julu 2023. godine utvrdio i novu politiku kvaliteta.

Izvor: Freepik

Iz Općine Travnik u junu 2023. godine saopćeno je kako “već dva mjeseca općinska administracija radi na izmjeni dokumentacije ISO standarda, što donosi u konačnici značajna unapređenja u pružanju usluga građanima”.

Opredijeljenost općinske administracije za kontinuirano preispitivanje sistema kvalitete rezultiralo je potrebom za dodatnim angažmanom u tekućoj godini kako bi se postigla unapređenja u sistemu upravljanja kvalitetom na bazi standarda ISO 9001:2015.

Općina Travnik, 21.6.2023.

Načelnik Općine Travnik Kenan Dautović utvrdio je sredinom jula 2023. godine novu politiku kvalitete u okviru aktivnosti koje vodi u oblasti uspostavljanja, unapređenja i poštovanja standarda kvalitete u pružanju usluga građanima/kama.

Ovim dokumentom, kako je navedeno, uposlenice i uposlenici Općine Travnik obavezali su se da će, između ostalog, odgovorno trošiti, stvarati nove i kvalitetnije uslove pružanja usluga i ostvarivanja prava, upravljati rizicima radi minimiziranja, prihvatanja ili izbjegavanja rizika kao značajnog aspekta za održavanje stabilnog i kontinuiranog poslovanja u cilju kvalitativnog pružanja usluga te stalno unapređivati sistem upravljanja kvalitetom.

I u prethodne dvije godine zabilježene su aktivnosti na ispunjavanju ovog obećanja.

Kako je navedeno na zvaničnoj internet-stranici Općine Travnik 1.7.2021. godine, građani/ke sve zahtjeve mogu podnositi putem elektronske pošte.

Uvažavajući postojeći zakonski okvir, do konačnog prelaska na elektronsko poslovanje, ovo je trenutno mogući odnosno limitirani način kojim građanima, posebno onima koji žive izvan Travnika, skraćujemo vrijeme i omogućavamo elektronsko podnošenje zahtjeva, vođenje postupka sve do preuzimanja konačnog rješenja ili drugog upravnog akta.

Općina Travnik, 30.6.2021.

Svi detalji koji se odnose na način slanja, zaprimanja i procesuiranja zahtjeva mogu se naći na linku E-zahtjevi (online zahtjevi)

U 2021. godini realizovane su sljedeće usluge: vršenje revizije personalnih dosjea svih radnika, kao i kontinuirana revizija elektronskih dosjea, unos podataka iz preostalih matičnih knjiga u elektronsku bazu podataka, a u popis akata kroz DocuNovu evidentirano je i elektronski provedeno 245 akata.

JKP “Bašbunar” je, u cilju unapređenja usluga, te samim tim i olakšanog prijema pošte, odnosno računa za komunalne usluge, omogućilo svojim korisnicima/ama prijem računa putem e-pošte [email protected]

Početkom aprila 2022. godine između Općine Travnik i Bit Alijanse potpisan je memorandum o saradnji. Bit Alijansa je najveća krovna organizacija bh. IT industrije, a ovim sporazumom dogovorena je saradnja s ciljem osnaživanja, unapređenja i razvoja informacionog društva u Travniku.

U Centru za pružanje usluga građanima Općine Travnik od 16.1.2023. godine vrši se elektronska ovjera dokumenata uz primjenu ESIO informacionog sistema.

Ukoliko imate dodatne informacije o ispunjenju ovog obećanja, pošaljite ih timu Istinomjera i mi ćemo ih, nakon provjere, uključiti u konačnu ocjenu ovog obećanja. Putem ove forme možete nam poslati i dokumente, fotografije ili video-snimke koji se odnose na ispunjenje ovog obećanja.


    Pitajte Istinomjer!