Usluge orijentirane građanima i poslovnim subjektima („Putuju podaci, a ne građani“).
Orijentiranje usluga ka građanima i poslovnim subjektima
Opštine: Travnik
Obrazloženje
Ciljevi obećanja tokom mandata ostvareni su u značajnoj mjeri.
Izvor: Izborna platforma za prijevremene izbore za načelnika Općine Travnik
Tokom mandata načelnika Kenana Dautovića u Općini Travnik zabilježene su aktivnosti u smjeru poboljšanja pružanja administrativnih usluga građanima/kama. Među posljednjim, zabilježene su aktivnosti na unapređenju dokumentacije ISO standarda, a općinski načelnik je u julu 2023. godine utvrdio i novu politiku kvaliteta.
Iz Općine Travnik u junu 2023. godine saopćeno je kako “već dva mjeseca općinska administracija radi na izmjeni dokumentacije ISO standarda, što donosi u konačnici značajna unapređenja u pružanju usluga građanima”.
Načelnik Općine Travnik Kenan Dautović utvrdio je sredinom jula 2023. godine novu politiku kvalitete u okviru aktivnosti koje vodi u oblasti uspostavljanja, unapređenja i poštovanja standarda kvalitete u pružanju usluga građanima/kama.
Ovim dokumentom, kako je navedeno, uposlenice i uposlenici Općine Travnik obavezali su se da će, između ostalog, odgovorno trošiti, stvarati nove i kvalitetnije uslove pružanja usluga i ostvarivanja prava, upravljati rizicima radi minimiziranja, prihvatanja ili izbjegavanja rizika kao značajnog aspekta za održavanje stabilnog i kontinuiranog poslovanja u cilju kvalitativnog pružanja usluga te stalno unapređivati sistem upravljanja kvalitetom.
I u prethodne dvije godine zabilježene su aktivnosti na ispunjavanju ovog obećanja.
Kako je navedeno na zvaničnoj internet-stranici Općine Travnik 1.7.2021. godine, građani/ke sve zahtjeve mogu podnositi putem elektronske pošte.
Svi detalji koji se odnose na način slanja, zaprimanja i procesuiranja zahtjeva mogu se naći na linku E-zahtjevi (online zahtjevi).
U 2021. godini realizovane su sljedeće usluge: vršenje revizije personalnih dosjea svih radnika, kao i kontinuirana revizija elektronskih dosjea, unos podataka iz preostalih matičnih knjiga u elektronsku bazu podataka, a u popis akata kroz DocuNovu evidentirano je i elektronski provedeno 245 akata.
JKP “Bašbunar” je, u cilju unapređenja usluga, te samim tim i olakšanog prijema pošte, odnosno računa za komunalne usluge, omogućilo svojim korisnicima/ama prijem računa putem e-pošte [email protected]
Početkom aprila 2022. godine između Općine Travnik i Bit Alijanse potpisan je memorandum o saradnji. Bit Alijansa je najveća krovna organizacija bh. IT industrije, a ovim sporazumom dogovorena je saradnja s ciljem osnaživanja, unapređenja i razvoja informacionog društva u Travniku.
U Centru za pružanje usluga građanima Općine Travnik od 16.1.2023. godine vrši se elektronska ovjera dokumenata uz primjenu ESIO informacionog sistema.
Od 15. novembra 2023. godine u Travniku je počela primjena koncepta “Digital Tax Free City” koji predstavlja sveobuhvatan plan za modernizaciju i pojednostavljenje procesa osnivanja obrta na području ove općine. U ovoj lokalnoj zajednici i ranije su provođene aktivnosti na pojednostavljivanju administrativnih procedura.
Kako su predstavnici Općine Travnik saopćili na pres-konferenciji početkom novembra, putem prilagođene online platforme za podnošenje zahtjeva za registraciju obrta teži se ka smanjenju administrativnih barijera i omogućavanju jednostavnije i efikasnije registracije obrta. Prethodno je Općinsko vijeće Travnik donijelo odluku o ukidanju taksi na osnivanje obrta.
Aplikacija za registraciju obrta dostupna je na LINKU.
Općina Travnik je u julu 2024. godine objavila da je, kao prva Općina u Bosni i Hercegovini, eliminirala potrebu za štampanjem CIPS dokumenata u svrhu rješavanja općinskih administrativnih postupaka. Umjesto toga, građanima s područja općine Travnik omogućeno je korištenje elektronske razmjene dokumenata, što predstavlja ključni korak ka modernizaciji lokalne uprave.
Načelnik Općine Travnik Kenan Dautović objavio je informaciju na svojoj Facebook stranici da se Općina pridružila Partnerstvu za otvorenu vlast (OGP).
Riječ je o globalnoj mreži od preko 140 lokalnih zajednica i organizacija civilnog društva čiji je cilj jačanje transparentnosti, učešće građana i građanki u donošenju odluka i postizanje odgovornosti na lokalnom nivou.
Općina Travnik je uspostavila i Servis “48 sati”, kao jedan od alata za unapređenje komunalnih usluga putem direktne komunikacije sa građanima (pitanje postavljeno putem e-mail-a i odgovor u roku 48 sati).
Građanima je data na raspolaganje i web stranica TravnikInvest za poslovno umrežavanje i lakše investiranje.
Ukoliko imate dodatne informacije o ispunjenju ovog obećanja, pošaljite ih timu Istinomjera i mi ćemo ih, nakon provjere, uključiti u konačnu ocjenu ovog obećanja. Putem ove forme možete nam poslati i dokumente, fotografije ili video-snimke koji se odnose na ispunjenje ovog obećanja.