Djelimično ispunjeno

Komunikacija sa građanima

Opštine: Centar Sarajevo

Poboljšati dnevnu komunikaciju sa građanima i njihovim predstavnicima iz mjesnih zajednica, i raznih asocijacija, posebno iz organizacija civilnog društva, odnosno nevladinog sektora.

Izvor: Projekti i programski ciljevi Nedžada Ajnadžića

Općina Centar Sarajevo je od maja 2017. godine produžila radno vrijeme u šalter sali Matičnog ureda do 19 sati.

U julu 2019. godine Općina je provodila i program stručnog usavršavanja uposlenika Općine Centar u cilju kvalitetnijeg pružanja usluga građanima.

Kako je navedeno na web stranici Općine u sklopu projekta uvođenja elektronske uprave u Općini Centar, Služba za javne nabavke, zajedničke poslove i informatiku je realizovala niz aktivnosti, kao što su: uvođenje SMS servisa za građane koji putem mobilnih telefona mogu dobiti podatke o stanju njihovih zahtjeva koji se rješavaju u općinskim službama, zatim digitalizacija katastra, info kiosci, informativni bilteni…

Općina centar krajem svake budžetske godine organizuje javne rasprave o raspodjeli budžetskih sredstava u mjesnim zajednicama.

Ukoliko imate dodatne informacije o ispunjenju ovog obećanja, pošaljite ih timu Istinomjera i mi ćemo ih, nakon provjere, uključiti u konačnu ocjenu ovog obećanja. Putem ove forme možete nam poslati i dokumente, fotografije ili video-snimke koji se odnose na ispunjenje ovog obećanja.


    Pitajte Istinomjer!