Poboljšati dnevnu komunikaciju sa građanima i njihovim predstavnicima iz mjesnih zajednica, i raznih asocijacija, posebno iz organizacija civilnog društva, odnosno nevladinog sektora.
Komunikacija sa građanima
Opštine: Centar Sarajevo
Obrazloženje
Tokom mandata načelnika Općoine Centar provođene su određene aktivnosti na otvaranju novih kanala komunikacije sa građanima građanima, provodila obuku službenika, te prodiila redovne javne rasprave o nacrtima Budžeta u MZ.
Izvor: Projekti i programski ciljevi Nedžada Ajnadžića
Općina Centar Sarajevo je od maja 2017. godine produžila radno vrijeme u šalter sali Matičnog ureda do 19 sati.
U julu 2019. godine Općina je provodila i program stručnog usavršavanja uposlenika Općine Centar u cilju kvalitetnijeg pružanja usluga građanima.
Kako je navedeno na web stranici Općine u sklopu projekta uvođenja elektronske uprave u Općini Centar, Služba za javne nabavke, zajedničke poslove i informatiku je realizovala niz aktivnosti, kao što su: uvođenje SMS servisa za građane koji putem mobilnih telefona mogu dobiti podatke o stanju njihovih zahtjeva koji se rješavaju u općinskim službama, zatim digitalizacija katastra, info kiosci, informativni bilteni…
Općina centar krajem svake budžetske godine organizuje javne rasprave o raspodjeli budžetskih sredstava u mjesnim zajednicama.
Ukoliko imate dodatne informacije o ispunjenju ovog obećanja, pošaljite ih timu Istinomjera i mi ćemo ih, nakon provjere, uključiti u konačnu ocjenu ovog obećanja. Putem ove forme možete nam poslati i dokumente, fotografije ili video-snimke koji se odnose na ispunjenje ovog obećanja.