Djelimično ispunjeno

Komunikacija sa građanima

Opštine: Centar Sarajevo

Poboljšati dnevnu komunikaciju sa građanima i njihovim predstavnicima iz mjesnih zajednica, i raznih asocijacija, posebno iz organizacija civilnog društva, odnosno nevladinog sektora.

Obrazloženje

Tokom mandata načelnika Općoine Centar provođene su određene aktivnosti na otvaranju novih kanala komunikacije sa građanima građanima, provodila obuku službenika, te prodiila redovne javne rasprave o nacrtima Budžeta u MZ.

Izvor: Projekti i programski ciljevi Nedžada Ajnadžića

Općina Centar Sarajevo je od maja 2017. godine produžila radno vrijeme u šalter sali Matičnog ureda do 19 sati.

U julu 2019. godine Općina je provodila i program stručnog usavršavanja uposlenika Općine Centar u cilju kvalitetnijeg pružanja usluga građanima.

Kako je navedeno na web stranici Općine u sklopu projekta uvođenja elektronske uprave u Općini Centar, Služba za javne nabavke, zajedničke poslove i informatiku je realizovala niz aktivnosti, kao što su: uvođenje SMS servisa za građane koji putem mobilnih telefona mogu dobiti podatke o stanju njihovih zahtjeva koji se rješavaju u općinskim službama, zatim digitalizacija katastra, info kiosci, informativni bilteni…

Općina centar krajem svake budžetske godine organizuje javne rasprave o raspodjeli budžetskih sredstava u mjesnim zajednicama.

Ukoliko imate dodatne informacije o ispunjenju ovog obećanja, pošaljite ih timu Istinomjera i mi ćemo ih, nakon provjere, uključiti u konačnu ocjenu ovog obećanja. Putem ove forme možete nam poslati i dokumente, fotografije ili video-snimke koji se odnose na ispunjenje ovog obećanja.


    Pitajte Istinomjer!