(Pitanje: Tokom kampanje sa građanima ste komunicirali putem društvenih mreža, odnosno Facebooka i Twittera, a imali ste i zvaničnu veb stranicu. Imali ste najaktivniju prezentaciju. Hoće li ta komunikacija biti aktivna i nakon izbora?)
“Naravno da hoće, pa to rade svi političari svijeta, ali i svi gradonačelnici zemalja okruženja. Društvene mreže su veoma važan način komunikacije i biće sve važniji kako dolaze nove generacije koje samo na ovaj način mogu i žele da prime poruku. Moram reći da su mi građani na društvenim mrežama tokom kampanje postavljali izuzetno korektna i kvalitetna pitanja i pomagali da rješavamo probleme. Građani nude rješenja i dobre ideje, a te ideje treba prihvatiti i pretočiti u praksu kako bi nam svima bilo bolje.
Neispunjeno
Komunikacija s građanima na društvenim mrežama
Opštine: Banja Luka
Obrazloženje
Stranica koju je Slobodan Gavranović koristio za prezentaciju svoje predizborne kampanje (gavranovicslobodan.com) više ne postoji, kao ni stranica na mreži Facebook (https://www.facebook.com/pages/Slobodan-Gavranovic-kandidat-za-gradonacelnika-Banjaluke).
Twitter stranica Slobodana Gavranovića još uvijek postoji, ali gradonačelnik Banja Luke nije posebno aktivan na ovoj mreži.
Izvor: Nezavisne novine, 02.10.2012
Ukoliko imate dodatne informacije o ispunjenju ovog obećanja, pošaljite ih timu Istinomjera i mi ćemo ih, nakon provjere, uključiti u konačnu ocjenu ovog obećanja. Putem ove forme možete nam poslati i dokumente, fotografije ili video-snimke koji se odnose na ispunjenje ovog obećanja.