(…) Imovinu smo proglasili javnom, mislim da to niko nije uradio i branimo te imovinske vrijednosti, da bude dobra komunalna usluga, a da cijena ne bude visoka (…)
Komunalne usluge uz niske cijene
Opštine: Tuzla
Obrazloženje
U toku mandata 2016-2020 obećanje je ispunjeno u mjeri koja je značajna za njegove ciljeve.
Izvor: Jasmin Imamović za Tuzlanski.ba
Tarifni pravilnik JKP Centralno grijanje Tuzla usvojen je još 2009. godine i od tada nije mijenjan, dok su cijene usluka JKP Komunalac Tuzla utvrđene u aprilu 2015. godine i nisu mijenjane u ovom mandatu. JKP Vodovod i Kanalizacija Tuzla također nije mijenjao cijene svojih usluga u ovom mandatu, obzirom da su posljednje izmjene usvojene 2011. godine.
Grad Tuzla je u saradnji sa MEG projektom koji provodi UNDP, u 2017. godini uradio anketu stanovništva o zadovoljstvu uslugama jedinice lokalne samouprave. Prema rezultatima ove ankete, najveće zadovoljstvo je iskazano za komunalne usluge, kao što je vodosnabdijevanje, odvoz smeća, kanalizacija i cijene za ove usluge.
Gradska uprava ima u svom sastavu 23 javna preduzeća i javne ustanove, koje predstavljaju veoma snažnu komunalnu privredu i pružaju značajne usluge u domenu lokalne uprave, kao što je vodosnabdijevanje, grijanje, održavanje grada, primarna zdravstvena zaštita, usluge u oblasti sporta i kulture. Na ovaj način osigurana je politika povoljnih cijena komunalnih usluga za sve građane Tuzle.
Ukoliko imate dodatne informacije o ispunjenju ovog obećanja, pošaljite ih timu Istinomjera i mi ćemo ih, nakon provjere, uključiti u konačnu ocjenu ovog obećanja. Putem ove forme možete nam poslati i dokumente, fotografije ili video-snimke koji se odnose na ispunjenje ovog obećanja.