Započeto

Kampanja o značaju zdrave ishrane i korištenju domaćih proizvoda

Opštine: Travnik

Voditi kampanju o značaju zdrave ishrane i korištenju domaćih proizvoda.

Obrazloženje

Tokom prve dvije godine mandata zabilježene su određene aktivnosti na realizaciji datog obećanja.

Izvor: Izborna platforma za prijevremene izbore za načelnika Općine Travnik

Iako se posebna kampanja ne provodi, u okviru obilježavanja Dana općine Travnik, 21.3.2022. godine je održan i sajam organske hrane u organizaciji Asocijace organskih proizvođača SBK, koja već 16 godina vrijedno radi na promociji svojih proizvoda.

Kako je tim povodom dodano, njihov glavni cilj je ponuditi građanima ponajprije zdrav, a samim time i domaći proizvod, te tako steći podršku koja je od izuzetnog značaja da bi se zadržalo postojeće mjesto na trzištu.

Proizvođači organske hrane 15.10.2022. godine izložili su svoje proizvode na 15. Sajmu zdravlja mladih kroz organsku proizvodnju, koji je u Travniku organizovala Asocijacija organskih proizvođača SBK/KSB, uz podršku Općine Travnik.

Građani Travnika danas su imali priliku da kupe med, i proizvode od meda koji su ponudili proizvođači iz Travnika i okoline, kao i ljekovito bilje, te voće, povrće, i sokove. Pored ovoga, na Sajmu su se predstavili i proizvođači suvenira i drugih tradicionalnih proizvoda i proizvoda iz kućne radinosti.

Općina Travnik, 15.9.2022.

Ukoliko imate dodatne informacije o ispunjenju ovog obećanja, pošaljite ih timu Istinomjera i mi ćemo ih, nakon provjere, uključiti u konačnu ocjenu ovog obećanja. Putem ove forme možete nam poslati i dokumente, fotografije ili video-snimke koji se odnose na ispunjenje ovog obećanja.


    Pitajte Istinomjer!