U progresu

Digitalna transformacija javne uprave

Opštine: Travnik

Provođenje digitalne transformacije javne uprave. Standardizacijom (brzine i kvaliteta usluga, brojem zaposlenih i sl.) i digitalizacijom učinit ćemo javnu upravu jeftinijom i efikasnijom za korisnike usluga.

Izvor: Izborna platforma za prijevremene izbore za načelnika Općine Travnik

Od 15. novembra 2023. godine u Travniku je počela primjena koncepta “Digital Tax Free City” koji predstavlja sveobuhvatan plan za modernizaciju i pojednostavljenje procesa osnivanja obrta na području ove općine. U ovoj lokalnoj zajednici i ranije su provođene aktivnosti na pojednostavljivanju administrativnih procedura.

Izvor: Freepik

Kako su predstavnici Općine Travnik saopćili na pres-konferenciji početkom novembra, putem prilagođene online platforme za podnošenje zahtjeva za registraciju obrta teži se ka smanjenju administrativnih barijera i omogućavanju jednostavnije i efikasnije registracije obrta. Prethodno je Općinsko vijeće Travnik donijelo odluku o ukidanju taksi na osnivanje obrta. 

Aplikacija za registraciju obrta dostupna je na LINKU

U Centru za pružanje usluga građanima Općine Travnik od 16.1.2023. godine vrši se elektronska ovjera dokumenata uz primjenu ESIO informacionog sistema. Digitalizacijom ovjere dokumenata Općina Travnik unaprijedila je kompletan proces ovjere potpisa, rukopisa i prepisa, a svi podaci dostupni su u elektronskim bazama, kao i svi potrebni izvještaji. Knjiga ovjere je digitalna i može se printati u skladu s potrebama korisnika/ca. 

U aprilu 2022. godine potpisan je Memorandum o saradnji između Bit Alijanse i Općine Travnik, kojim se potvrđuje strateško opredjeljenje Općine za razvoj IT sektora.

Na zvaničnoj web stranici Općine Travnik 1. jula 2021. godine građani/ke su informisani/e o mogućnosti podnošenja zahtjeva elektronskim putem. Svi detalji koji se odnose na način slanja, zaprimanja i procesuiranja zahtjeva mogu se naći na linku: E-zahtjevi (online zahtjevi).

U 2021. godini realizovane su i usluge vršenja revizije personalnih dosjea svih radnika/ca, kao i kontinuirana revizija elektronskih dosjea, te unos podataka iz preostalih matičnih knjiga u elektronsku bazu podataka. Također, elektronski je uneseno i evidentirano 245 akata.

I JKP Bašbunar omogućio je svojim korisnicima/ama prijem računa putem e-pošte na:  [email protected].

(Istinomjer.ba)

Ukoliko imate dodatne informacije o ispunjenju ovog obećanja, pošaljite ih timu Istinomjera i mi ćemo ih, nakon provjere, uključiti u konačnu ocjenu ovog obećanja. Putem ove forme možete nam poslati i dokumente, fotografije ili video-snimke koji se odnose na ispunjenje ovog obećanja.


    Pitajte Istinomjer!