On je poručio i da će kada postane gradonačelnik u svojoj kancelariji imati dežurni telefon koji će građanima Banjaluke biti na raspolaganju za sve prigovore, žalbe i sugestije.
Dežurni telefon i razgovori za građane
Opštine: Banja Luka
Obrazloženje
Gradonačelnik Banja Luke najavio je uvođenje “dežurnog telefona” u odgovoru na pitanje novinara o tome hoće li nastaviti da održava sastanke i razgovore sa građanima/kama BL kao što je činio tokom predizborne kampanje:
“Naravno. Pored toga, kada postanem gradonačelnik, u svojoj kancelariji imaću dežurni telefon koji će građanima Banjaluke biti na raspolaganju za sve prigovore, žalbe i sugestije.”
Nezavisne novine, 02.10.2012
U Izvještaju Centra civilnih inicijativa o ispunjenosti predizbornih obećanja na lokalnom nivou u prvoj godini mandata navodi se:
“Telefon koji je građanima na raspolaganju u Kabinetu gradonačelnika je 051/244-400. Pored ovog broja na raspolaganju je i internet stranica Administrativne službe grada www.banjaluka.rs.ba/ koja ima rubriku pod nazivom „Vaše strane“. Građanima je omogudeno da postave pitanje o svemu što ih interesuje a odnosi se na Administrativnu službu Grada Banja Luka. Građani mogu i da predlože neku inicijativu ili budu anketirani o pitanjima koja su od presudnog značaja za poboljšanje kvaliteta života u gradu.”
Gradonačelnik BL nastavio je odgovarati na pitanja postavljena preko web stranice grada Banja Luka; sa druge strane, praksa redovnih sastanaka sa građanima nije nastavljena.
Izvor: Nezavisne novine, 26.09.2012
Ukoliko imate dodatne informacije o ispunjenju ovog obećanja, pošaljite ih timu Istinomjera i mi ćemo ih, nakon provjere, uključiti u konačnu ocjenu ovog obećanja. Putem ove forme možete nam poslati i dokumente, fotografije ili video-snimke koji se odnose na ispunjenje ovog obećanja.