Izborni cirkus

Umjetničko – grafička slučajnost

 

Izborni štab Mustafe Cerića objašnjava “slučajnost” u potpunom podudaranju tri logoa ovog kandidata za Predsjedništvo BiH, sa već postojećim grafičkim rješenjima. Radi se o kopiranju logotipova jednog kasina iz Las Vegasa, krščanske konferencije iz SAD-a, te loga Atinskog aerodroma.

“Svakako nam je drago da je plakat već primjećen, a što se umjetničko-grafičkih rješenja tiče, logo je nastao timskim radom i označava inicijal imena našeg kandidata. “M” za Mustafa, dok broj “1” znači jedan Bog, jedna Bosna, jedna država i jedan cilj – sloboda”, stoji u saopćenju Cerićevog ureda.

 

“Svaka sličnost sa bilo kojim logom bilo je slučajnost koja je moguća u grafičkom dizajnu, ali je dokaz da naš kandidat ima univerzalni značaj i zato svako zlonamjerno tumačenje smatramo običnom i prljavom političkom kampanjom. To govori i o snazi našeg kandidata, jer ga se želi prikazati u kontekstu dva potpuno drukčija značenja, sve u svrhu moralne diskriminacije, jer neki ništa drugo pametnije ni ne znaju raditi”, navodi se u saopćenju.

 

(Klix.ba, 13.09.2014.)

 

Pitajte Istinomjer!