Neispunjeno
Uncategorized

270 milona KM investicije se “pretvorilo” u mizernih 15 miliona

“U sektoru autocesta gradićemo autocestu na koridoru 5c, koji je nulti prioritet za FBiH. Direkcija za autoceste FBiH vodiće tu i gradnju autoceste Tuzla – Orašje i brze ceste Lašva – Travnik – Donji Vakuf. Direkcija za ceste FBiH vodiće poslove rekonstrukcije na magistralnoj cesti Tuzla – Sarajevo, čija bi vrijednost trebala biti 270 miliona KM. Time bi se postiglo da se od Tuzle do Sarajeva putuje sat i po”, izjavio je Šećkanović.
(Nezavisne novine, 23. 6. 2007.)

***
Već nekoliko mjeseci, na lokalitetu Podpaklenik kod Kladnja, vrši se intenzivna rekonstrukcija magistralnog puta M-18, Tuzla – Sarajevo, čiji je investitor Direkcija cesta FBiH. Radi se o izgradnji tri tunela i dva mosta, što će olakšati povezivanje Tuzle sa glavnim gradom Bosne i Hercegovine.
U razgovoru za portal eKapija.ba, direktor gradilišta Fikret Brković je kazao da se rekonstrukcija provodi očekivanim intenzitetom i u skladu sa projektnom dokumentacijom. Prema njegovim riječima, radi se o investiciji vrijednoj blizu 15 miliona konvertibilnih maraka.
“Na tenderu objavljenom 2008. godine poslove su dobili ŽGP i Hidrogradnja. Poslove smo podijelili pola – pola, tako da je Hidrogradnji povjeren posao izgradnje dva tunela i jednog mosta, dok je ŽGP dobio posao izgradnje jednog dužeg mosta i tunela. Vrijednost poslova koje obavlja Hidrogradnja iznosi oko 7 miliona KM”, kazao je Brković.
(eKapija.ba, 28. 12. 2009.)

***
Komentar:
Od obećanih i izgovorenih 270. 000. 000 KM, vrijednost radova na rekonstrukciji ceste Sarajevo – Tuzla je „blizu 15 miliona maraka“. Da ne ulazimo dalje u dublje u analizu, pitamo se gdje je autocesta Orašje – Tuzla i brza cesta Lašva – Travnik – Donji Vakuf? Osim ako ministrovo mjerilo „brze ceste“ nije obična magistrala na kojoj se juri ogromnim brzinama do 80 km/h, po rupama i oštrim zavojima.

Pitajte Istinomjer!