Nastaviti aktivnosti na izgradnji svih dionica mostarskog prstena s naglaskom na završetak započete izgradnje južne obilaznice.
Završetak izgradnje južne obilaznice u Mostaru
Partije: HDZ BiH | Oblasti: Ekonomija
Obrazloženje
Tokom prve godine mandata 2022-2026, Vlada FBiH provodila je određene aktivnosti na realizaciji datog obećanja.
Izvor: Izborni program HDZ-a BiH
U sjedištu JP Ceste Federacije BiH d.o.o. Sarajevo u julu 2020. godine potpisan je Ugovor za izgradnju Južne obilaznice Mostara, dionica Miljkovići – Rodoč – veza na M-17, poddionica Miljkovići (rotor Varda) – ulaz u tunel Novi, km 6+253 do km 8+468, vijadukt Marijanovića daga.
Prema medijskim informacijama s kraja aprila 2023. godine, intenzivno se radilo na probijanju jednog od dužih tunela u BiH, projektu u vrijednosti od 25 miliona KM. Radovi na tunelu Novi su nastavak aktivnosti koje implementira JP Ceste Federacije BiH, napravljenih u sklopu projekta Južna obilaznica Mostara LOT 1, a koje obuhvaćaju radove na trasi od rotora Varda do ulaza u tunel Novi dužine 1.700 metara, uključujući i vijadukt Marijanovića draga dužine 200 metara.
Tom prilikom je saopšteno da je završetak radova na tunelu Novi planiran do ljeta 2024. godine, kad se očekuje i završetak kompletne prometnice koja će u cijelosti modernizirati cestovnu komunikaciju u tom dijelu BiH.
U septembru 2023. godine saopšteno je da će Južnu obilaznicu Mostara i pristupne ceste Varda – Rodoč graditi građevinska firma “Putovi” iz Gruda. U oktobru je ugovor za izgradnju ove ceste, a ovaj projekt finansira Vlada Federacije BiH, dok ga implementira Grad Mostar. U decembru 2023. godine započeli su ovi radovi.U februaru 2024. godine saopšteno je da se radovi odvijaju planiranom dinamikom.
Ukoliko imate dodatne informacije o ispunjenju ovog obećanja, pošaljite ih timu Istinomjera i mi ćemo ih, nakon provjere, uključiti u konačnu ocjenu ovog obećanja. Putem ove forme možete nam poslati i dokumente, fotografije ili video-snimke koji se odnose na ispunjenje ovog obećanja.