„U julu završavamo i puštamo u promet tunel 1. mart i dionicu Drivuša – Gorica, odnosno Zenica jug i modernom autocestom povezujemo Sarajevo i Zenicu“, istakao je Ensad Karić.
Komentar:
Kada je krajem maja ove godine počeo sa radom Centar za održavanje i kontrolu prometa na autocesti (COKP), direktor JP Autoceste FBiH, Ensad Karić, najavio je kako će tunel 1. mart (Vijenac) i dionica autoceste Drivuša – Gorica biti pušteni u promet u julu ove godine. Sa puštanjem u promet tunela koji naši zvaničnici uobičavaju nazivati najvećim i najmodernijim u regiji, kao i ove dionice ceste, autocestom bi konačno bili povezani Sarajevo i Zenica.
Puštanje ovog tunela u promet najavljivano je ranije još za juni ove godine, a taj rok je postavljen kada je završena druga faza izgradnje tunela 1. mart. To se nije desilo, a i julski rok koji je pominjao Karić je probijen.
Nakon što tunel nije otvoren u julu, iz preduzeća Autoceste FBiH su najavili kako će on biti otvoren sredinom augusta, da bi, prema posljednjim informacijama, on trebao biti otvoren tek na kraju ovog mjeseca.
S obzirom na činjenicu da je rok za puštanje u promet ovog tunela više puta probijan te da on još uvijek nije otvoren, možemo slobodno reći i da su obećanja Ensada Karića i JP Autocesta FBiH ostala neispunjena.
(Istinomjer.ba)