Ministar saobraćaja u Vladi Kantona Sarajevo Jusuf Bubica kazao je novinarima da će se gradski javni prijevoz u Sarajevu normalizirati do sutra, odnosno do rođendana Grada Sarajeva i bez GRAS-a.
(Radiosarajevo.ba, 5. 4. 2013.)
Komentar:
Ministar Bubica u petak je djelovao optimistično i “čvrsto”, kao i od prvog dana štrajka GRAS-a, 2. 4. 2013. godine. No, optimizam i “čvrstoća”, ako iza njih ne stoje konkretne akcije i potezi, ništa drugo su do rasipanje riječi u vjetar.
Naime, umjesto da iskoristi sve mogućnosti koje mu zakon pruža, te deblokira Sarajevo, koje već sedmi dan nema javnog prevoza, ministar Bubica je – ni manje ni više – pozvao Valentina Inzka da u Beču urgira za nove autobuse za Sarajevo.
“Resorni ministar saobraćaja u Vladi KS Jusuf Bubica izjavio je za Dnevnik Federalne televizije (FTV) da je zatražio pomoć visokog predstavnika Valentina Inzka, od kojeg očekuje da “preko svojih veza u Beču pokuša pronaći nekog donatora 40-50 vozila”. Kako je izjavio Bubica, Inzko je već otišao u Beč i danas očekuje informacije.” (Klix.ba, 7. 4. 2013.)
Koliko samo sramotno i poražavajuće zvuči činjenica da jedan ministar u Kantonu Sarajevo poziva visokog predstavnika da riješi javni gradski prevoz, toliko smiješno i ponižavajuće izgleda i dio ministrove izjave u kojem Inzka poziva da “preko veze” pronađe donatora autobusa
Bubica prema tome, ne samo da nije osigurao gradski prevoz Sarajevu za rođendan grada, kako je ranije obećao, nego je zatražio autobuse čak iz Beča, na taj način dokazujući da nema odgovornosti prema građanima Sarajeva, koji svoje zdravlje “poboljšavaju” dugim šetnjama paralizovanim gradom.
(Istinomjer.ba)