Neispunjeno

Radovi na dionici Buna-Počitelj nisu okončani u obećanom roku

Polovinom maja 2018. godine, od strane direktora JP “Autoceste FBiH, Adnana Terzića, direktora Hering d.d. Široki Brijeg, Ladislava Bevande kao izvođača radova, te Denisa Lasića, ministra prometa i komunikacija u Vladi FBiH u svojstvu svjedoka u Mostaru je potpisan ugovor o izgradnji dionice koridora 5c Mostar jug – Počitelj (poddionica Buna-Počitelj) vrijedan 25.7 miliona eura.

Poddionica Buna-Počitelj duga je 7,2 km i dio je dionice autoceste na koridoru 5c, Mostar jug-Počitelj. Prilikom potpisivanja ugovora Terzić je izjavio:

Sredstva su osigurana putem Evropske banke za obnovu i razvoj i rok za završetak radova je 18 mjeseci.

Adnan Terzić, 18. maj 2018.

Radovi su počeli 3. 8. 2018. godine, te su se nakon skoro godinu dana od potpisivanja pomentutog ugovora “odvijali bez zastoja i nekih većih problema”, što je polovinom aprila prošle godine potvrdio Antonio Križanac iz firme Hering d.d. Široki Brijeg:

Trenutno se izvode zemljani radovi, primarno iskopi i nasipi, s tim da možemo istaći da je poslije loših vremenskih uvjeta u dvanaestom i prvom mjesecu zadnjih mjesec dana lijepog vremena uticalo pozitivno na dinamiku radova. Do sad je izvedeno oko 350 000 kubika iskopa i ugrađeno oko 100 000 kubika nasipa.

Antonio Križanac, 18. april 2019.

“Na gradilištu se trenutno nalazi negdje oko 150 radnika, oko 70 strojeva”, dodala je tom prilikom i Andrea Raguž, voditeljica gradilišta Heringa na poddionici Buna Počitelj, izražavajući nadu da će se ulaskom u građevinsku sezonu radovi dodatno intenzivirati, te da će ovaj projekat biti završen u predviđenom roku.

Tokom ljetnog perioda 2019. godine radovi su intenzivirani, “primarno na iskopima i nasipima, na cijeloj trasi, uključujući površinu odmorišta Rotimski potok”:

Na objektu prolaza za životinje izvode se AB radovi, a na objektu natputnjaka Kevčić pripremni radovi i iskopi za temelje. Također, paralelno se izvode i propusti vanjske odvodnje i ostale potporne AB konstrukcije na trasi.

Antonio Križanac, 19. juli 2019.

Krajem februara tekuće godine javnost je obaviještena da su “radovi na objektima pri završetku, te da se završava i montaža asfaltne baze”:

U tijeku su i radovi na trasi: široki iskopi su pri samom završetku, uređuju se završetci nasipa, izvode se radovi na unutarnjoj odvodnji i podzemnim elektroinstalacijama, a za desetak dana očekuje se i početak radova na gornjem ustroju ceste (izrada tampona).

20. februar 2020.

Kako je 14. 7. 2020. godine objavljeno na zvaničnoj stranici JP “Autoceste BiH”, “na poddionici Buna – Počitelj, dužine 7,2 km, završeni su svi zemljani radovi kao i radovi na objektima, prilaz natputnjaku Grabovina je asfaltiran, dok je na natputnjaku Kevčić asfaltiran prvi sloj.”

Kako se dalje navodi, “trenutno se radi na sustavu vodozaštite, a radovi na sustavu unutarnje i vanjske odvodnje kao i radovi na zaštiti kosina i zaštitne ograde su u završnoj fazi, a i instalirani su i postrojenje za cementnu stabilizaciju i asfaltna baza čije puštanje u rad se uskoro očekuje”.

S obzriom na to da je polovinom maja 2018. godine Adnan Terzić izjavio da je rok za završetak radova na dionici Buna-Počitelj koji su počeli 3. 8. 2018. godine, 18 mjeseci, a da radovi ni dvije godine kasnije nisu okončani, Istinomjer će s tim u vezi obećanju direktora JP “Autoceste FBiH” dati ocjenu neispunjeno.

(Istinomjer.ba)

Pitajte Istinomjer!