Nadležni zadovoljni dinamikom izgradnje saobraćajnice Stolac-Neum

Radi se na 5,3 km asfaltiranja, zatim 1,7 km izgradnje nove trase i tunela Oštrovac dužine 190 m, uz rok izgradnje od 10 mjeseci.

Denis Lasić

Skoro četiri decenije prošlo je od prvih najava izgradnje ceste koja bi spajala Neum sa unutrašnjosti Bosne i Hercegovine. Samo u proteklih par godina, Istinomjer je pisao o mnogobrojnim, kako predizbornim tako i postizbornim obećanjima da će se konačno krenuti u realizaciju ovog infrastrukturnog projekta.

Jedno u nizu sličnih obećanja krajem juna 2017. godine dao je i federalni ministar saobraćaja i veza, Denis Lasić najavljujući za početak avgusta 2017. godine potpisivanje dva lota za izgradnju pomenute saobraćajnice, izrazivši očekivanja da će rokovi biti ispoštivani, te da bi radovi na terenu trebali bi započeti odmah nakon potpisivanja dvaju spomenutih lotova dodajući:

Treba napomenuti kako je Ministarstvo poduzelo mnogo aktivnosti oko toga projekta nakon što sam preuzeo dužnost ministra prometa i veza. Nitko to pitanje ne može riješiti preko noći, ali se radi sve kako bi što brže počela realizacija projekta.

Denis Lasić, 26.06.2017.

Ugovori nisu potpisani augusta mjeseca 2017. godine kako se to najvljivalo, već 24.01.2018. godine. Kako stoji u Ugovoru, dionicu Neum-Kiševo-Broćanac, podijeljenu u dva lota, graditi će firme “Integral inžinjering” iz Laktaša, te konzorcij “HP Investing” iz Mostara i “Putovi” iz Gruda, dok je početak radova planiran za februar  2018. godine.

U skladu sa potpisanim, krajem februara mjeseca 2018. godine mašine su na terenu, te su počeli pripremni radovi na pomenutim dionicama. Pojašnjavajući šta se u ovoj fazi planira uraditi, voditelj gradilišta “Integral” Banja Luka, Ljubiša Pilipović da se radi na “5,3 km asfaltiranja, zatim 1,7 km izgradnje nove trase i tunel od 190 m Oštrovac. Rok izgradnje je 10 mjeseci”.

03.03.2018.

Tako su uz kašnjenje od šest mjeseci, potpisivanjem Ugovora za dva lota za izgradnju pomenute saobraćajnice, te početkom radova na istoj, stvari su pokrenute sa mrtve tačke. 

Nešto više od mjesec dana nakon toga, Federalni ministar prometa i komunikacija Denis Lasić, zajedno sa direktorom JP Ceste Federacije Ljubom Pravdićem te predstavnicima izvođača, obilazeći gradilište “izrazio zadovoljstvo dinamikom izvođenja radova”, te još jednom podvukao značaj ovog projekta:

Ovo je projekt od strateškog značaja za Federaciju BiH, Hercegovačko-neretvanski kanton, a pogotovo za sve stanovnike Neuma i okolnih mjesta jer će se završetkom ovih dvanaest kilometara značajno relaksirati pritisak na postojeće saobraćajnice, pogotovo u ljetnim mjesecima.

Denis Lasić, 05.04.2018.

Istinomjer će, kao i do sada, nastaviti pratiti napredak radova na saobraćajnici Neum-Stolac

(istinomjer.ba)

 

Da li će biti pokrenuta tužba protiv Hrvatske zbog svojatanja bh. imovine iz bivše SFRJ?

Nakon što je 12.12.2018. godine održana prva sjednica Predsjedništva BiH, u novom sastavu, donesen je, između ostalog,...

Zenička zaobilaznica: Blokada ili alternativno rješenje?

Proteklih dana svjedočili smo negodovanjima, kako lokalnog stanovništva, tako i gradonačelnika Zenice, Fuada Kasumovića, zbog izgradnje Zeničke zaobilaznice i preusmjeravanja saobraćaja kroz grad...


Razlika između “tri i četiri” SNSD-ova delegata u Domu naroda Parlamentarne skupštine BiH

Da je, kada se radi o donošenju budućih odluka, razlika između toga da li politička partija ima tri ili četiri poslanika u Domu naroda PS BiH velika, jasno je iz Člana IV Ustava BiH. Tokom...