Građani/ke općine Stari grad još neće dobiti prevoz “kakav zaslužuju”

Građani/ke sarajevske općine Stari Grad, koji žive u padinskim predjelima godinama muku muče sa gradskim prevozom. KJKP Gras ni u ovom djelu grada ne zadovoljava potrebe korisnika/ca kada su u pitanju redovne linije i “pokrivenost” udaljenijih predjela. Načelnik općine, Ibrahim Hadžibajrić u nekoliko navrata je izrazio spremnost da se iz općinskog budžeta izdvoje sredstva za kupovinu minibuseva koji će se staviti na raspolaganje GRAS-u, međutim ta ideja nije dobila podršku Vlade KS i KJKP GRAS.

U otvorenom pismu Hadžibajrić se nedavno obratio Vladi KS, podsjećajući ih na ovaj dugogodišnji problem.

Kao što vam je poznato u općini Stari Grad već godinama se ne odvija redovan gradski prevoz na linijama koje saobraćaju u padinskim dijelovima. Stanovnici starogradskih naselja Širokača, Komatin, Mahmutovac, Jarčedoli, Mošćanica, Vratnik, Hladivode i drugih niz godina ispaštaju zbog neispravnih vozila, nedostatka rezervnih dijelova, nesposobnosti uprave preduzeća, ali i svih ostalih nadležnih, da riješe ovaj problem (…) Pitamo se zašto Vlada KS-a i uprava Gras nema razumijevanja za naše građane i zašto prema njima ima maćehinski odnos? Zašto Vlada KS-a tendenciozno zaobilazi problem gradskog saobraćaja u Starom Gradu gdje, prema evidenciji CIPS-a, živi 57.000 stanovnika od čega većinski dio u padinskim krajevima.

(Ibrahim Hadžibajrić, 05.10.2017.)

Podsjećamo, i prošle godine u ovo doba bio je aktuelan isti problem. Općina Stari grad i tada je donijela Zaključak o izdvajanju sredstava za kupovinu minibuseva, koje bi stavila preduzeću GRAS na raspolaganje. Međutim, proces realizacije “zakočen” je, kako od strane KJKP Gras, iz kojeg su tada kazali kako “nemaju dovoljan broj vozača”, tako i zbog tendera za nabavku šest minibuseva koji je poništen.

Na vanrednoj sjednici Općinskog vijeća Stari grad, održanoj 06.11.2017. ponovo je usvojen Zaključak o izdvajanju 700.000 KM za kupovinu minibuseva za potrebe prevoza građana/ki u padinskim dijelovima ove općine. Privremeni upravitelj i direktor KJKP GRAS, Haris Gušić, pojasnio je da će općinskim sredstvima biti moguće kupiti pet ili šest vozila, ali da će svih 11 spornih linija biti „pokriveno“ i u funkciji do kraja mjeseca.

Svih 11 linija u Starom Gradu bit će u funkciji do kraja mjeseca, a građani će dobiti prevoz kakav zaslužuju.

(Haris Gušić, 06.11.2017.)

Privremeni upravitelj i direktor KJKP GRAS bio je odlučan da vrlo brzo realizuje ovu ideju, kupi minibuseve, zaposli nove vozače i omogući kontinuiran red vožnje “usklađen sa potrebama stanovnika”.

Cijena jednog vozila je oko 120.000 KM i naravno da su vozila nova – sa garancijom. Minibusi koje ćemo kupiti imaju 27 sjedišta, ergonomsko sjedište za vozača i klimatizirani su (…) Dogovorili smo se i da na narednom konkursu koji GRAS raspiše za prijem vozača, budu primljeni vozači iz Starog Grada koji poznaju ovaj teren i saobraćat će na ovim linijama.

(Haris Gušić, 06.11.2017.)

Prema informacijama koje je Istinomjer dobio iz Kabineta načelnika Hadžibajrića, na današnjoj, 12. sjednici Općinskog Vijeća trebala je biti prezentovana informacija o tome u kojoj fazi je procedura nabavke minibuseva, a čiju kupovinu finansira Općina Stari Grad i Ministarstvo saobraćaja KS.

Najavljeni rok je prošao, a stanovnici/ce općine Stari grad ipak nisu dobili prevoz “kakav zaslužuju”.

Obećali smo nabavku 25 minibusa za Općinu Stari Grad i grad Sarajevo. Obećao sam da će se to desiti do kraja novembra, međutim nažalost to nije moguće.

(Haris Gusić, 30.11.2017.)

Gušićev odgovor na nastalu situaciju bio je da je “politika Kantona Sarajevo” da se GRAS-u ne dozvoli nabavljane minibusa i da konstantno ista firma blokira proces. Ispred zgrade Općine okupilo se i blizu 500 radnika GRAS-a, koji zagovaraju stavljanje GRAS-a iznad zakona, odnosno izuzeće GRAS-a iz Zakona o javnim nabavkama,

Naime, privremeni upravitelj KJKP GRAS, Haris Gušić morao je poništiti odluku o nabavci novih minibusa koji su trebali riješiti problem prijevoza građana, zbog žalbe firme Sejari da konkurs nije u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama.

Trenutno smo zaustavili proceduru, ali to ne znači da smo zaustavili nabavku. Izgubili smo prvu bitku, ali nismo rat. Idemo dalje i kupit ćemo te kombije.

(Haris Gusić, 30.11.2017.)

Privremeni upravik GRAS-a, Haris Gušić za dosadašnje korake u rješavanju ovog pitanja od Istinomjera dobija ocjenu neispunjeno. I dalje ćemo pratiti da li će i kada građani/ke općine Stari grad dobiti dugo najavljivani gradski prevoz.

Istinomjer će pratiti i konačni epilog žalbenog postupka o tome da li je, ili ne, Odluka o pokretanju postupka nabavke novih minibusa u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama BiH.

(Istinomjer.ba)

 

Elektronski dnevnici i dalje na čekanju

Nakon što je Ministarstvo obrazovanja, nauke i mladih KS, u prošloj školskoj godini, realizovalo pilot projekat...

Parlamentarni angažman i ostvarena zarada

Kandidat Naše stranke za člana Predsjedništva BiH iz reda hrvatskog naroda, Boriša Falatar, u jednom od svojih nedavnih intervjua komentirao je način na koji njegovi protukandidati, u utrci za...



Dugogodišnja članica SDP-a, sada na listi SDA.

Smiljana Viteškić, članica SDP-a od njenog osnivanja, koja je godinama kritikovala rad, prvenstveno ilidžanske SDA, te koja je smijenjena sa pozicije predsjedavajuće Općinskog vijeća jer nije mogla...